Huboo, partner voor e-commercebedrijven in fulfilment, heeft een indrukwekkende groei van 130% gerapporteerd over het afgelopen jaar. Huboo haalde 1.100 nieuwe klanten binnen en zag de omzet stijgen met ruim 23 miljoen euro.

Huboo heeft sinds haar oprichting in 2017 een wereldwijd netwerk opgebouwd, met vestigingen in onder meer Nederland, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Duitsland, Spanje en Turkije. Het bedrijf heeft tevens aangekondigd "op schema" te zijn om tegen het einde van 2023 in omvang te verdubbelen.

Huboo heeft een indrukwekkende klantenlijst, waaronder AU Vodka, Bristol Sport en West Ham FC. Het bedrijf heeft onlangs een mijlpaal bereikt door benoemd te worden gecertificeerde fulfilment partner voor TikTok Shop, waardoor het bedrijf de stijgende vraag naar producten die rechtstreeks via TikTok worden verkocht, kan ondersteunen.

Martin Bysh, mede-oprichter en CEO van Huboo, benadrukte de bedrijfscultuur bij Huboo, waarbij de nadruk ligt op het welzijn van de werknemers. “We zijn ongelooflijk trots om tegen de trend in te gaan in een industrie die vaak onder vuur ligt vanwege de werkomstandigheden. Ons personeelsverloop is bijna 0%, wat ver beneden het industriegemiddelde van 37% ligt. Ik ben ervan overtuigd dat de tevredenheid van ons magazijnteam direct bijdraagt aan de uitstekende service die we aan onze klanten leveren.”

Met al meer dan 600 werknemers in dienst, bereidt Huboo zich nu voor op een nieuwe wervingscampagne. Er zullen 200 vacatures beschikbaar komen in de aanloop naar het drukke decemberseizoen.

Bysh voegde eraan toe: “Het consumentenvertrouwen begint weer te stijgen, dus e-commerce en sociale handelsbedrijven staan voor een nieuwe kans om te groeien - en wij zijn klaar om hen op die reis te ondersteunen. Het kiezen van de juiste fulfilment partner is van fundamenteel belang voor het succes van online retail, en onze recente groeicijfers laten zien dat we keer op keer voor onze klanten leveren.”