Thuisbezorgd.nl kondigt een nieuwe samenwerking aan met cosmeticaproducent Lush. Alle tien Lush-vestigingen in Nederland zullen binnenkort beschikbaar zijn op de Thuisbezorgd.nl app en website.

Consumenten kunnen kiezen uit een uitgebreid assortiment van ongeveer 180 verse handgemaakte Lush-producten, waaronder stukken zeep, Toothy Tabs en Sleepy Bodylotion. De bezorgers van Thuisbezorgd.nl zullen de producten bij de consument thuis afleveren. De bezorgers zijn in dienst, verzekerd en ontvangen vakantiedagen en -geld. Ze worden uitgerust met alle benodigde materialen, waaronder herkenbare oranjekleurige kleding.

Deze samenwerking is een uitbreiding van de diensten van Thuisbezorgd.nl, dat het afgelopen jaar ook boodschappen en non-food samenwerkingen heeft toegevoegd. Klanten kunnen nu ook boodschappen en producten van Albert Heijn, Spar, Plus en Blokker via de app en website bestellen.

“We zijn ontzettend enthousiast om de handen ineen te slaan met een populair en ethisch verantwoord merk zoals Lush. Ook Thuisbezorgd.nl maakt graag een positieve impact. We zijn daarom extra blij met deze unieke samenwerking die het potentieel van het bezorgen van non-food producten laat zien. Een breder aanbod sluit nauw aan bij de wensen van consumenten, die Lush producten nu nog sneller in huis kunnen hebben, voor zichzelf of bijvoorbeeld als cadeau,” zegt Gijs Weterings, directeur van Thuisbezorgd.nl. 

Carmen van Leth, Retail Lead Lush Nederland: “We zijn erg blij om Lush via Thuisbezorgd.nl te introduceren, een nieuwe manier waarop we klanten kunnen bedienen. Het retaillandschap is constant in verandering en vernieuwing en innovatie zijn essentieel. Met deze samenwerking creëren we een andere wijze om verbinding te maken met onze bestaande lokale gemeenschap en bereiken we daarnaast ook nieuwe klanten.”

Met deze nieuwe samenwerking blijft Thuisbezorgd.nl diversifiëren en inspelen op de wensen van klanten. De toevoeging van Lush aan hun partners versterkt hun positie als toonaangevende bezorgdienst in Nederland en biedt klanten meer keuze en gemak in hun dagelijkse leven.