ShipStation, een cloud-gebaseerde e-commerce verzendoplossing, heeft aangekondigd dat UPS live is op het platform in het Verenigd Koninkrijk.

Door de samenwerking hebben Britse handelaren die ShipStation gebruiken toegang tot de binnenlandse en internationale verzenddiensten van UPS tegen gereduceerde tarieven, waardoor het gemakkelijker wordt om hun bezorgactiviteiten op te schalen, te besparen op verzendkosten en hun omzet te laten groeien.

"Kleine en middelgrote bedrijven vormen het hart van de wereldeconomie, en we zijn altijd op zoek naar manieren om e-commerce voor hen gemakkelijker te maken - vooral als het gaat om grensoverschrijdende handel", aldus Dana Nino, Vice-President Marketing bij UPS. "We zijn enthousiast over de samenwerking met ShipStation om onze verzenddiensten naar meer bedrijven te brengen. Gemakkelijke toegang tot de flexibele, betrouwbare verzendopties van UPS tegen gereduceerde tarieven zal hen helpen hun zakelijke doelen te bereiken en te gedijen in de wereld van de wereldwijde e-commerce."

"In een tijd waarin het belangrijker dan ooit is voor kleine en middelgrote bedrijven om op kosten te besparen, zijn we verheugd om onze relatie met UPS uit te breiden naar de Britse markt," aldus Mike Hayers, General Manager Europe bij ShipStation. "Bedrijven op ons platform hebben direct toegang tot de betaalbare tarieven van UPS op ons carrier services platform om met het grootste gemak te verzenden naar waar ook ter wereld. Door de complexiteit en inflexibiliteit die vaak gepaard gaan met leveringsbeheer weg te nemen en in plaats daarvan meer keuze en controle te geven als het gaat om verzending, stellen we onze handelaren in staat zich meer te richten op het meest essentiële deel van hun bedrijf, de eindconsument."