Komende weken krijgt Jumbo Bezorgeloos, het nieuwe bezorgabonnement van Jumbo voor online boodschappen, landelijke dekking. Ideal voor klanten die regelmatig online boodschappen doen en willen besparen op bezorgkosten.

Gemak en besparen
Voorafgaand aan de landelijke introductie van Jumbo Bezorgeloos is een gerichte pilot voorafgegaan. Zo kregen diverse online klanten de afgelopen tijd de mogelijkheid een bezorgabonnement af te sluiten en hun ervaringen te delen met Jumbo. Deze klanten waren te spreken over het gemak van ‘Bezorgeloos’ en de besparingen op de bezorgkosten die zij hiermee realiseerden. De service wordt nu beschikbaar voor álle particuliere online klanten van Jumbo. 

Koopgewoontes
Operationeel directeur Cees van Vliet van Jumbo: “We merken dat het online bestellen van boodschappen voor steeds meer Jumbo klanten een vast onderdeel is van hun koopgewoontes. Ze kiezen bijvoorbeeld voor het laten thuisbezorgen van de weekboodschappen en bezoeken daarnaast onze winkels voor aanvullende verse producten en andere extra producten. Wij vinden het belangrijk om onze klanten, zowel online als in de winkels, de leukste boodschap te bieden, door middel van een groot assortiment, de beste service én euro’s goedkoper. We willen dat onze klanten elke dag weer ervaren dat ze bij Jumbo op één staan, juist ook als het gaat om gemak en voordeel. Jumbo Bezorgeloos past helemaal in dat plaatje.”