Oud Formule 1-coureur Nico Rosberg nieuwe merkambassadeur van Jungheinrich
Oud Formule 1-coureur Nico Rosberg nieuwe merkambassadeur van Jungheinrich
Jungheinrich lanceert een nieuwe digitale marketingcampagne op vijf continenten met de slogan "Wij zijn de pioniers van de intralogistiek". Gezicht van de campagne is voormalig Formule 1-wereldkampioen Nico Rosberg.
Sinds Nico Rosberg besloot, vlak nadat hij wereldkampioen was geworden, zijn autosportcarrière vaarwel zegde, richt hij zich op gebieden als milieuvriendelijke technologie en alternatieve aandrijfsystemen. Hij is onder meer medeoprichter van GreenTech Festival, een wereldwijd platform voor toekomstige technologieën.
"Nico streeft net als wij naar innovatie. Samen willen we onze pioniersgeest gebruiken om onze ideeën voor het duurzame magazijn van de toekomst sterker te communiceren", zegt Linda Duffy, Vice President Marketing bij Jungheinrich.
30 augustus 2022 om 13:00 Laatst gewijzigd: 04 februari 2024 om 20:541 minuut Redactie Print artikel
Logimerce.nl is het online platform en heeft als doel het informeren, inspireren en bij elkaar brengen van professionals in e-commerce, logistiek en fulfilment.