Wuunder heeft aangekondigd dat ze multi-carrier verzendplatform Paazl hebben overgenomen. Deze overname stelt de bedrijven in staat om hun expertise te combineren en een breder scala aan oplossingen en verbeterde diensten aan te bieden aan klanten in de logistieke en e-commerce sector.

Paazl is opgericht in 2009 en richt zich op het bieden van optimale bezorgervaringen aan merken en retailers wereldwijd in de e-commerce industrie. Het bedrijf heeft klanten als Rituals, VanMoof, Karl Lagerfeld, Tag Heuer, Zeeman, Greetz, Leen Bakker en Under Armour.

De samenwerking tussen Wuunder en Paazl combineert de logistieke expertise van Wuunder met de e-commerce specialisatie van Paazl. Daardoor ontstaat een unieke combinatie van kennis en technologie die waardevol kan zijn voor klanten.

Hoewel de bedrijven samengaan, blijven ze beide bedrijven onder hun eigen merknaam opereren. Beide bedrijven willen de reputatie die ze hebben opgebouwd in hun expertisegebieden behouden. Voor bestaande klanten van Wuunder zal er geen verandering zijn in de dienstverlening.