Zalando test nieuwe premium bezorgservice in Zürich
Zalando test nieuwe premium bezorgservice in Zürich
Zalando heeft in samenwerking met notime AG, een dochteronderneming van Swiss Post, een nieuwe premium bezorgoptie in de regio Zürich gepresenteerd. Deze service biedt Zalando-klanten meer controle en flexibiliteit over het tijdstip van hun bestelling.
Gedurende een pilotproject van enkele maanden kan een geselecteerd aantal Zalando-klanten een bezorgvenster van 90 minuten kiezen na het plaatsen van hun bestelling, zodat een pakket wordt bezorgd wanneer zij gegarandeerd thuis zijn. Klanten kunnen de voortgang van hun leveringen in realtime online volgen. De bezorgingen worden uitgevoerd met kleine elektrische voertuigen van de Schweizerische Post, voorzien van het Zalando-logo.
Christoph Lütke Schelhowe, General Manager DACH bij Zalando, benadrukt het belang van deze pilot voor Zalando om beter te begrijpen wat klanten nodig hebben: "Met de Courier Service bieden we een op maat gemaakte service voor onze Zwitserse klanten, voor wie een specifieke bezorgtijd minstens zo belangrijk is als snelle levering. We kijken ernaar uit om de pilot samen met onze partners notime en Swiss Post te testen en waardevolle ervaring op te doen in Zwitserland om de winkelervaring voor onze Zalando-klanten verder te verbeteren."
27 mei 2024 om 08:27 Laatst gewijzigd: 09 juni 2024 om 12:001 minuut Redactie Print artikel
Logimerce.nl is het online platform en heeft als doel het informeren, inspireren en bij elkaar brengen van professionals in e-commerce, logistiek en fulfilment.