De Oostenrijkse online marktplaats shöpping zet een grote stap met de expansie naar Duitsland later dit jaar. In het vierde kwartaal van 2024 zal shöpping zijn leveringsgebied uitbreiden, waardoor Oostenrijkse verkopers ook aan Duitse klanten kunnen verkopen.
"Met onze expansie naar Duitsland slaan we twee vliegen in één klap. Onze Oostenrijkse verkopers kunnen hun afzetgebied vertienvoudigen en daarmee hun omzet aanzienlijk verhogen. Aangezien we al enige tijd een groeiende vraag van Duitse klanten naar Oostenrijkse producten zien, kunnen we met deze stap onze online marktplaats voor een breder publiek toegankelijk maken," verklaart Robert Hadzetovic, CEO van shöpping.
Duitse kopers krijgen dankzij de uitbreiding toegang tot een breed assortiment producten uit de categorieën elektronica, mode, regionale levensmiddelen en delicatessen, meer dan 6.000 wijnen, huishoudartikelen, beauty en meer. Met een gebruiksvriendelijke interface, snelle leveringen en excellente klantenservice positioneert shöpping zich als betrouwbare partner voor online aankopen uit Oostenrijk.
Naast de expansie naar Duitsland werkt shöpping ook voortdurend aan het verbeteren van de datakoppelingen om verkopers snellere en gemakkelijkere manieren van data-integratie te bieden. Vanaf mei 2024 biedt shöpping twee nieuwe interfaces aan voor de cloudbased multi-channel tools Tradebyte en ChannelPilot.
Shöpping versterkt ook de werving van nieuwe verkopers uit de Europese Unie die hun producten in Oostenrijk en Duitsland willen aanbieden. "Sinds vorig jaar kunnen geselecteerde internationale EU-aanbieders hun producten op onze online marktplaats aanbieden. Deze stap heeft ons assortiment gediversifieerd en biedt kopers nog meer keuzemogelijkheden," aldus Hadzetovic.
21 mei 2024 om 06:42 Laatst gewijzigd: 10 juni 2024 om 13:002 minuten Redactie Print artikel
Logimerce.nl is het online platform en heeft als doel het informeren, inspireren en bij elkaar brengen van professionals in e-commerce, logistiek en fulfilment.