Delta Cargo heeft een nieuwe dienst geïntroduceerd: DeliverDirect. Een deur-tot-deur bezorgservice voor de Amerikaanse markt gericht op e-commerce retailers die hun direct-to-consumer verzendoplossingen willen optimaliseren. De service, die is ontwikkeld in samenwerking met SmartKargo, belooft snelle service met transparante prijzen voor e-commerce en kleine pakketlevering.

DeliverDirect belooft een upgrade te zijn ten opzichte van traditionele grond- of luchtverzenddiensten met verhoogde verzendsnelheden, een eenvoudige prijsstructuur, proactief alertbeheer, transparante tracking en rapportage, en toegang tot Delta's uitgebreide binnenlandse netwerk.

De service kan ook worden aangepast aan de behoeften van verzenders met diensten zoals gepersonaliseerde ophaaltijden, geo-omheinde meldingen voor consumenten, meerdere bezorgpogingen, leveringen waarvoor een handtekening vereist is, bewijs van levering met foto's en toegang tot geavanceerde rapportagefuncties. Het bijhorende Software as a Service (SaaS)-platform is het goed te integreren in de e-commerce sites.

Milind Tavshikar, CEO en oprichter van SmartKargo: "E-commerce verzenders zoeken naar eenvoudige, snellere en betrouwbaardere alternatieven om hun producten bij consumenten te leveren. Delta Cargo heeft een visie voor de bezorging van kleine pakketjes die de Amerikaanse markt zal transformeren en hun aanbod op de luchtvrachtmarkt mooi aanvult."