Huboo is een samenwerking aan gegaan met Cambridge Nutraceuticals, een aanbieder van gezondheids- en welzijnssupplementen. Deze samenwerking is gericht op het voldoen aan de groeiende vraag van consumenten naar de gezondheidsproducten van Cambridge Nutraceuticals en heeft al geresulteerd in een indrukwekkende groei van meer dan 40% voor het welzijnsmerk.

Huboo, bekend om zijn innovatieve ‘hub-gebaseerde’ magazijnmodel, biedt multi-channel fulfilment- en opslagdiensten aan meer dan 1.500 bedrijven wereldwijd. Het heeft Cambridge Nutraceuticals geholpen met het rechtstreeks aan de consument te verkopen via hun website, vooral sinds de Covid-pandemie de vraag naar gezondheidsbevorderende producten sterk steeg.

CEO van Cambridge Nutraceuticals, Matt Keys, benadrukt het belang van Huboo's technologie en logistieke infrastructuur voor de groei en uitbreiding van hun bedrijf, zowel in haar thuismarkt Verenigd Koninkrijk als daarbuiten. De samenwerking stelt Cambridge volgens de CEO in staat om hun leveringen nauwkeuriger te beheren en hun abonnees op tijd te bedienen, terwijl ze profiteren van voorraadbeheer en kwaliteitsborging.