WooCommerce, het toonaangevende open-source eCommerce platform, heeft vandaag een strategische samenwerking aangekondigd met TikTok, een van 's werelds snelst groeiende content platforms met wereldwijd een miljard gebruikers.
TikTok en WooCommerce zijn een samenwerking aangegaan om de 3,7 miljoen WooCommerce-webshops en de TikTok gemeenschap te verbinden met een nieuwe, officiële extensie TikTok for WooCommerce. De nieuwe extensie stelt winkeliers in staat om hun catalogus te synchroniseren met TikTok en hun producten te promoten via advertenties aan de een miljard actieve wereldwijde gebruikers.
Verkopers kunnen nu native, deelbare "in-feed" TikTok advertenties direct vanuit hun dashboard maken - inclusief een embedded Smart Video Generator die het proces vereenvoudigt door het produceren van video-advertenties met behulp van bestaande productafbeeldingen. De integratie maakt het ook mogelijk een geavanceerde TikTok pixel te gebruiken op de website van een winkelier voor het volgen van de prestaties van de campagne.
WooCommerce x TikTok samenwerking bevordert e-commerce & sociale compatibiliteit
De integratie biedt toegang tot alle eCommerce-functies die TikTok in de komende maanden wil uitbrengen.
"De TikTok-gemeenschap houdt ervan om nieuwe bedrijven en producten te ontdekken, en we hebben talloze verkopers hun publiek zien groeien door de creativiteit en authenticiteit van het TikTok-platform te omarmen. We zijn verheugd om samen te werken met WooCommerce om hun handelaren te helpen een betekenisvolle aanwezigheid op te bouwen en de verkoop op TikTok te stimuleren."
Melissa Yang, Head of Ecosystem Partnerships, TikTok
"TikTok is het snelst groeiende advertentiekanaal voor merchants om van te profiteren, het was de top app door wereldwijde downloads in Q1 2022,"
"Via ons partnerschap bieden we merchants directe toegang tot TikTok-advertentietools, inclusief facilitering en educatie om aan de slag te gaan."
Aleksandra Bettin, Vice President of Business Development, WooCommerce
"Het is een opwindend instrument waarmee we in contact kunnen komen met een van onze meest betrokken fanbases. Het is makkelijk te gebruiken en gelikt. We zijn erg enthousiast over het uitbreiden van ons bereik met TikTok,"
WooCommerce Merchant, Button Poetry.