HBX maakt met afterpay dure designerkleding toegankelijker
HBX maakt met afterpay dure designerkleding toegankelijker
Het Australische bedrijf Afterpay heeft de handen ineengeslagen met HBX, het eCommerce platform van Hypebeast. De samenwerking biedt klanten van HBX de mogelijkheid aankopen van luxe kledingmerken te veroorloven.
De samenwerking stelt shoppers in staat om online aankopen in vier termijnen te betalen.
"Als twee toonaangevende merken op het snijvlak van cultuur en jeugd, zal de samenwerking meer Gen Z en Millennials de mogelijkheid geven om te winkelen in de wereld van de hedendaagse mode en lifestyle, terwijl ze gespreid kunnen betalen," aldus het persbericht.
Volgens Afterpay hebben jongere consumenten de afgelopen twee jaar affiniteit getoond met BNPL, waarbij de bestedingen sinds het begin van de pandemie met 925% zijn gestegen.
"HBX's Gen Z en Millennial consumenten kunnen nu profiteren door Afterpay te gebruiken om verantwoord hun geld uit te geven aan de laatste trends van mode tot kunst en design en cultuur", aldus de bedrijven in de release. "Deze samenwerking zal een gezamenlijke inspanning zijn van beide merken om de instapdrempels voor klanten te doorbreken om collecties en exclusieve drops te verkrijgen door te betalen in de tijd."
HBX biedt Afterpay aan op online aankopen, maar is ook van plan om deze betaaloptie naar haar winkel in New York City te brengen voor toegang tot nieuwe merklanceringen. Met deze samenwerking sluit het bedrijf zich aan bij meer dan 144.000 andere retailers en merken die Afterpay gebruiken, aldus het persbericht.
13 juni 2022 om 08:00 Laatst gewijzigd: 19 februari 2023 om 19:212 minuten Redactie Print artikel
Logimerce.nl is het online platform en heeft als doel het informeren, inspireren en bij elkaar brengen van professionals in e-commerce, logistiek en fulfilment.