Salesupply heeft een significante uitbreiding van haar wereldwijde e-commerce fulfilment netwerk aangekondigd met de opening van twee nieuwe fulfillment centers in Zweden en Denemarken. Met deze uitbreiding wil Salesupply webwinkeliers helpen die te maken hebben met hoge last mile delivery kosten in deze regio.

Door de integratie van lokale opslagfaciliteiten kunnen webshops nu al vanaf relatief lage bestelvolumes van 300-400 orders per maand tot wel €5 per pakket besparen op de bezorging binnen Scandinavië. "De winstgevendheid binnen e-commerce staat onder druk, waardoor kostenbesparingen steeds belangrijker worden", liet Salesupply weten.

De toevoeging van de e-commerce fulfilment centers stelt internationale webwinkels in staat om te opereren als lokale spelers in Scandinavië. Dit wordt mogelijk gemaakt door de samenwerking met populaire lokale bezorgdiensten die de voorkeuren van Scandinavische consumenten begrijpen, zoals de nadruk op afhaalpunten. Salesupply verbindt haar klanten automatisch met een uitgebreid PUDO-netwerk, waardoor een naadloze en lokale winkelervaring wordt gecreëerd.