Online warenhuis Wehkamp en winkelketen BCC beëindigen per direct hun samenwerking. Vanaf 2018 bood Wehkamp verschillende elektronische producten van BCC aan. Het huidige contract is ten einde gekomen en de samenwerking is niet verlengd. De producten van BCC worden daarom uit het assortiment van Wehkamp verwijderd. Wehkamp wil zich toch vooral richten op Fashion, Home & Living en laat weten dat het "aanbieden van een volledig elektronica aanbod geen core onderdeel van de strategie is".

De twee retailers beëindigen hiermee een samenwerking van meer dan vier jaar. In oktober 2018 kwamen de twee bedrijven overeen om BCC-producten in de webshop van Wehkamp te verkopen. Later werd de samenwerking uitgebreid, waarbij klanten gebruik konden maken van de service van zowel Wehkamp als BCC, zoals installatie, reparatie, betaaloplossingen en bezorgservices. Wehkamp verwacht dat de beëidiging geen nadelige invloed heeft op haar "sterke online positie" en kijkt terug op een leerzame en succesvolle samenwerking.

In een reactie laat Wehkamp verder weten: "Voor Wehkamp betekent dit een verdere focus op de productcategorieën die voor de Wehkamp klanten van belang zijn om zo een nog betere online retailer te worden. Het heeft verder geen interne gevolgen voor arbeidsplaatsen."