"Nieuwe communicatiefunctie PostNL goed ontvangen"
"Nieuwe communicatiefunctie PostNL goed ontvangen"
De nieuwe communicatiefunctie waarmee klanten direct contact kunnen opnemen met hun pakketbezorger om de locatie van hun zending te achterhalen, is goed ontvangen door postbezorgers, zo stelt PostNL. De innovatie is bedoeld om de klantervaring te verbeteren en onduidelijkheden rond pakketbezorging snel op te lossen.
De nieuwe functie stelt ontvangers in staat om, nog op de dag van de bezorgmelding, navraag te doen bij de bezorger als er onduidelijkheid is over de aflevering van een pakket. Dit is vooral handig in situaties waarbij klanten een bezorgmelding ontvangen, maar het pakket niet kunnen vinden. PostNL deelde enkele voorbeelden waarbij de directe communicatie met klanten helderheid bracht over de bezorging, zoals een pakket dat aan een zoon was overhandigd of een levering op een werkadres die de ontvanger was vergeten.
02 juli 2024 om 09:26 Laatst gewijzigd: 02 juli 2024 om 09:261 minuut Redactie Print artikel
Logimerce.nl is het online platform en heeft als doel het informeren, inspireren en bij elkaar brengen van professionals in e-commerce, logistiek en fulfilment.