DHL eCommerce heeft vandaag een eigen ServicePoint geopend in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn. Het pakketpunt, dat zich richt op zowel particulieren als ondernemers, biedt diensten voor nationale en internationale verzendingen in een gebied met 50.000 inwoners.
Het nieuwe servicepunt onderscheidt zich door ruimere aanlevertijden voor zakelijke klanten. Ondernemers kunnen tot 18:00 uur pakketten aanleveren voor bezorging de volgende dag, en hebben de mogelijkheid om grotere volumes aan te bieden. Particuliere klanten kunnen het punt als vaste of tijdelijke afleverlocatie instellen via de Mijn DHL-app.
ServicePoint-houder Hamid Nadri merkt een groeiende belangstelling voor de nieuwe locatie: "Steeds meer mensen weten onze winkel te vinden. De centrale locatie en snelle service worden als grootste pluspunten genoemd. Ook voor de aanstaande feestdagen is ons pakketpunt een welkom alternatief voor aflevering op huisadres. Met ruime openingstijden staan we klaar voor de hele wijk."
Deze vestiging is onderdeel van DHL's strategie om meer eigen ServicePoints te openen in Nederland. De locatie in Leidsche Rijn dient als pilot voor deze nieuwe aanpak, waarbij DHL inspeelt op de toenemende vraag naar flexibele bezorgopties in groeiende woongebieden.
24 oktober 2024 om 07:12 Laatst gewijzigd: 24 oktober 2024 om 14:021 minuut Redactie Print artikel
Logimerce.nl is het online platform en heeft als doel het informeren, inspireren en bij elkaar brengen van professionals in e-commerce, logistiek en fulfilment.