Manchester United kiest SCAYLE voor nieuw e-commerceplatform
Manchester United kiest SCAYLE voor nieuw e-commerceplatform
Manchester United heeft aangekondigd dat ze SCAYLE hebben gekozen als hun officiële e-commerce platform partner. De nieuwe online winkelervaring van de club zal later dit jaar gelanceerd worden.
SCAYLE is een snelgroeiend e-commerce platform en levert de technische ruggengraat voor meer dan 140 online winkels. Het bedrijf richt zich voornamelijk op mode, lifestyle en sport.
Phil Lynch, CEO van Direct to Consumer Products & Experiences bij Manchester United, lichtte toe: "Manchester United is altijd op zoek naar nieuwe en innovatieve manieren om de ervaring van onze fans te verbeteren. We zijn verheugd om samen te werken met SCAYLE om ons e-commerce aanbod verder te versterken, waarbij we een uitzonderlijke fanervaring leveren door middel van personalisatie en een premium eersteklas handelsplatform."
Het nieuwe platform zal draaien op de SCAYLE commerce engine en is ontworpen om een overtuigende en gepersonaliseerde ervaring te bieden die zich snel kan aanpassen aan veranderende eisen.
Tobias Ring, Managing Director van SCAYLE, liet weten: "Het verkrijgen van het vertrouwen van Manchester United is een cruciaal moment in ons streven om het nummer één e-commerce platform te worden voor enterprise merken en retailers. We kijken ernaar uit om nauw samen te werken met de club en ons vermogen te tonen om klantervaringen naar een hoger niveau te tillen op een wereldwijd podium."
08 oktober 2024 om 12:07 Laatst gewijzigd: 08 oktober 2024 om 12:072 minuten Redactie Print artikel
Logimerce.nl is het online platform en heeft als doel het informeren, inspireren en bij elkaar brengen van professionals in e-commerce, logistiek en fulfilment.