De Duitse luxe e-commerce retailer Mytheresa heeft zijn aanwezigheid in China uitgebreid met de introductie van een Chinese naam en de lancering van een WeChat Mini Program. Het bedrijf, dat zich specialiseert in high-end modemerken, koos voor de naam Mei Lin Shi, wat staat voor "schoonheid", "selectie" en "wereld".
Gareth Locke, Chief Growth Officer bij Mytheresa, benadrukt het belang van deze stap: "In een periode waarin verschillende westerse retailers hun aanwezigheid in de regio afbouwen, toont Mytheresa haar betrokkenheid bij China voor de lange termijn."
Het nieuwe WeChat Mini Program biedt Chinese consumenten toegang tot meer dan 180 luxemerken in dames-, heren- en kindermode. Gebruikers kunnen profiteren van gepersonaliseerde aanbevelingen, live chatsupport en veilige betalingen via WeChat Pay.
Dede Chan Brignoli, recent aangesteld als president voor Greater China bij Mytheresa, noemde het het begin van een nieuw en spannend Chinees hoofdstuk voor Mytheresa.
Ondanks de huidige economische uitdagingen in de regio, blijft Mytheresa investeren in de Chinese markt. Volgens CEO Michael Kliger duurt het nog 8 tot 12 maanden voordat de Chinese markt volledig hersteld is.
23 september 2024 om 09:48 Laatst gewijzigd: 23 september 2024 om 10:001 minuut Redactie Print artikel
Logimerce.nl is het online platform en heeft als doel het informeren, inspireren en bij elkaar brengen van professionals in e-commerce, logistiek en fulfilment.