Debenhams breidt uit naar nieuwe landen en met fulfilmentdienst
Debenhams breidt uit naar nieuwe landen en met fulfilmentdienst
Debenhams, onderdeel van de Boohoo Group, heeft aangekondigd voor het einde van het jaar nieuwe websites te lanceren in Ierland en Australië. Daarnaast maakte Boohoo bekend 10.000 merken op het platform te hebben, een marketplace te lanceren gericht op jonge vrouwen en later dit jaar met een fulfilmentservice te komen.
De nieuwe online platforms zullen nog voor de kerstperiode live gaan en honderden lokale en internationale merken aanbieden. Daarnaast plant Bohoo Group de introductie van een marketplace gericht op jonge vrouwen in de Verenigde Staten onder de naam Nasty Gal.
Dat men bij de Boohoo Group inmiddels ervaring met het opzetten van succesvolle marketplaces blijkt wel uit het feit dat het met Debenhams inmiddels 10.000 merken op het platform heeft behaald.
Debenhams gaat een stapje verder als marketplace door later dit jaar een fulfilment service aan te bieden in het Verenigd Koninkrijk. Merken kunnen er dan voor kiezen de voorraad op te slaan en te verzenden vanuit het geautomatiseerde distributiecentrum van Boohoo Group in Sheffield. Met de nieuwe fulfilment service maakt Boohoo het mogelijk voor merken om next-day delivery aan te bieden, Momenteel zijn alle merken nog zelf verantwoordelijk voor de verzending van de bestellingen.
23 september 2024 om 08:22 Laatst gewijzigd: 23 september 2024 om 11:331 minuut Redactie Print artikel
Logimerce.nl is het online platform en heeft als doel het informeren, inspireren en bij elkaar brengen van professionals in e-commerce, logistiek en fulfilment.