Maxeda DIY Group heeft zijn supply chain processen gedigitaliseerd met behulp van Blue Yonder's Demand en Fulfillment oplossingen. Deze transformatie moet helpen bij het behalen van de strategische doelen van het bedrijf.
De implementatie vond plaats in een SaaS-omgeving en creëert een geïntegreerde planning voor vraag en aanbod voor alle drie de merken van Maxeda: Praxis, Brico en BricoPlanit. Het project werd geleid door Blue Yonder Global Professional Services.
Erik Cuypers, Group CDO en CIO van Maxeda DIY Group, zei: "De samenwerking met Blue Yonder Global Professional Services was uitzonderlijk; ze hielpen ons de juiste bedrijfsacties te prioriteren, waarbij we ons richtten op end-to-end categorie winstgevendheid en onze visie op supply chain strategie, duurzaamheid en propositie vernieuwden."
Volgens Maxeda heeft de implementatie geleid tot verbeterde serviceniveaus, geoptimaliseerde voorraadniveaus en minder handmatig werk. Dit heeft de teammotivatie verhoogd en werkkapitaal vrijgemaakt voor strategische taken.
Rudi Boeye, senior vice president bij Blue Yonder, zei: "Maxeda DIY Group heeft de nodige flexibiliteit in de supply chain verkregen om gelijke tred te houden met de constante veranderingen in de markt en het bedrijfslandschap, waardoor hun adoptie van technologische vooruitgang toekomstbestendig is."
02 september 2024 om 09:58 Laatst gewijzigd: 02 september 2024 om 12:191 minuut Redactie Print artikel
Logimerce.nl is het online platform en heeft als doel het informeren, inspireren en bij elkaar brengen van professionals in e-commerce, logistiek en fulfilment.