Albert Heijn maakt adverteren op AH-bezorgbussen mogelijk
Albert Heijn maakt adverteren op AH-bezorgbussen mogelijk
Albert Heijn heeft tijdens zijn jaarlijkse AH Retail Media-evenement in Zaandam een reeks nieuwe advertentiemogelijkheden en innovaties aangekondigd. Deze uitbreidingen zijn gericht op het versterken van de positie van AH Retail Media Services en het bieden van meer mogelijkheden aan adverteerders om hun doelgroepen effectiever te bereiken.
Onder de nieuwe proposities vallen video-advertenties op ah.nl en in de AH-app, een offsite display-propositie met geavanceerde targeting-opties, en een primeur in de vorm van advertenties op AH-bezorgbussen. Deze innovaties werden gepresenteerd aan meer dan 160 marketingprofessionals en mediabureaus.
Rolf Oosterhoff, head of media services bij Albert Heijn, benadrukt de groeiende mogelijkheden: "Retail Media Services gaat weer een nieuwe en mooie fase in. We kunnen onze adverteerders steeds betere proposities en inzichten bieden. Hierdoor kunnen ze hun doelgroep nog beter en sneller bereiken, merken sterker maken en sales stimuleren."
Albert Heijn zet ook in op het verbeteren van de toegankelijkheid van data-inzichten voor adverteerders. Zo werd onlangs een instore performance dashboard gelanceerd, en is er een samenwerking aangegaan met onderzoeksbureaus, zoals MeMo², voor het opzetten van brand & sales uplift en crossmediastudies.
Tijdens het evenement deelden bestaande adverteerders hun ervaringen met omnichannel campagnes binnen de Albert Heijn-omgeving en werd er gediscussieerd over de toekomst van retail media. Albert Heijn verwacht met deze uitbreidingen een groeiende groep adverteerders nog beter te kunnen bedienen.
15 juli 2024 om 08:34 Laatst gewijzigd: 15 juli 2024 om 08:392 minuten Redactie Print artikel
Logimerce.nl is het online platform en heeft als doel het informeren, inspireren en bij elkaar brengen van professionals in e-commerce, logistiek en fulfilment.