Bart Zoetmulder is per 1 mei gestart als Head of Havas Market in Nederland. In deze rol zal hij het internationale Havas Market naar de Nederlandse markt brengen.

Havas Market is een nieuw netwerk op het gebied van e-commerce, marketplaces, social commerce, retail media en meer. Het verbindt bestaande silo's tussen strategie, operations, content, retail media en performance marketing.

"Als antwoord op een consument die niet meer gaat winkelen, maar altijd en overal winkelt, moeten merken en retailers zich razendsnel aanpassen," aldus Zoetmulder.

De missie van Havas Market is om als businesspartner het verschil te maken voor merken en mensen, vanuit de overtuiging dat een betekenisvolle winkelervaring zal leiden tot meer verkopen.

"We zijn er om merken te ondersteunen in hun retail diversificatie strategie, om incrementele groei te halen uit hun retail activiteiten en hun marktaandeel te verhogen," verklaart Zoetmulder.

Zoetmulder staat aan de wieg van het nieuwe netwerk in Nederland, waar hij het internationaal succesvolle Havas Market naar de Nederlandse markt zal brengen. Havas Market is actief op het gebied van e-commerce, marketplaces, social commerce, retail media en meer.