De Duitse retailer Kaufland heeft haar e-commerce activiteiten in Polen uitgebreid met de lancering van Kaufland Marketplace. Deze online marktplaats is nu toegankelijk via de Kaufland.pl-website en mobiele app.
Het nieuwe platform biedt meer dan twee miljoen producten verdeeld over 6400 categorieën, waaronder elektronica, huishoudelijke artikelen, sport en mode. Klanten kunnen deze producten online bestellen met thuisbezorging.
Michał Łagunionek, CEO van Kaufland Polen, zegt hierover: "Onze ambitie is om een van de populairste e-commerce platforms in het land te worden, geholpen door de bekendheid en waarden van ons merk."
De marktplaats werkt samen met externe verkopers die hun producten onder eigen naam aanbieden. Klanten kunnen kiezen uit verschillende betaalmethoden, waaronder op factuur en op afbetaling.
Als onderdeel van de lancering biedt Kaufland verkopers een speciale startaanbieding met drie maanden gratis abonnement en commissievrije verkoop. Het Kaufland Card-loyaliteitsprogramma verbindt de fysieke winkels met het online platform.
08 augustus 2024 om 09:30 Laatst gewijzigd: 08 augustus 2024 om 11:271 minuut Redactie Print artikel
Logimerce.nl is het online platform en heeft als doel het informeren, inspireren en bij elkaar brengen van professionals in e-commerce, logistiek en fulfilment.