Deliveroo heeft in de eerste helft van 2025 een nettoverlies van circa € 22,5 mln geboekt, ondanks een omzetgroei van 8 % naar ongeveer € 1,17 mrd. Volgens het bedrijf is de terugval volledig toe te schrijven aan “uitzonderlijke kosten” rond de geplande overname door het Amerikaanse DoorDash, die naar verwachting eind dit jaar wordt afgerond.
Terwijl Deliveroo in Nederland al enige tijd niet meer actief is, heeft het bezorgplatform in België een nieuwe stap gezet in de diversificatie van zijn bezorgdiensten door een exclusief partnerschap aan te gaan met de dierenspeciaalzaak Tom&Co voor de bezorging van dierenvoeding.
Maaltijdbezorgbedrijf Deliveroo heeft in de eerste helft van 2024 voor het eerst in haar bestaan winst geboekt. Het in Londen genoteerde bedrijf realiseerde een winst van 1,3 miljoen pond, een omkeer ten opzichte van het verlies van 83 miljoen pond in dezelfde periode vorig jaar.
Logimerce.nl is het online platform en heeft als doel het informeren, inspireren en bij elkaar brengen van professionals in e-commerce, logistiek en fulfillment.